Новини

В місті почав функціонувати Чат-бот за напрямком інформування населення щодо припинення постачання послуг.
14 вересня 2020, 10:34
З метою покращення комунікації між мешканцями м. Харкова та міською владою в 2007 році було створено Міську диспетчерську службу «1562». За ці роки служба стала незамінною помічницею харків'янам у вирішенні їх житлово-комунальних питань. Служба «1562» приймає понад 1 мільйон заявок на рік і миттєво передає їх виконавцям послуг.
Останнім часом дедалі популярнішими стають соціальні мережі та онлайн-месенджери. А одним з останніх трендів стали Чат-боти.
За дорученням Харківського міського голови комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» створений і вже доступний в тестовому режимі новий Telegram-Чат-бот міської диспетчерської служби «1562» t.me/Kharkiv1562Bot (https://t.me/Kharkiv1562Bot).
 

Чат-бот дозволяє без взаємодії з оператором служби 1562 отримувати інформацію про планові та аварійні роботи, пов'язані з відключенням холодної і гарячої води, опалення, внутрішнього електропостачання будинку та ліфта за вашими адресами (не більше 3-х).

Функціонал Чат-боту буде постійно розширюватися. Ваші пропозиції та відгуки про його роботу приймаються розробниками безпосередньо в Чат-бот або на електронну пошту ds1562kh@i.ua

Запрошуємо всіх харків'ян, які користуються месенджером Telegram, підключитися до Чат-боту t.me/Kharkiv1562Bot (https://t.me/Kharkiv1562Bot) для отримання оперативної та достовірної інформації.

 
Версія для друку
  • Теґи:
  • теґів немає.

Последние новости

назад
    Номер для дозвону в службу: 1562 - зі стаціонарних та мобільних