З метою вдосконалення інформаційного сервісу у сфері надання житлово-комунальних послуг з 14.09.2020 функціонує Telegram-Чат-бот «Kharkiv1562», який об’єднує бази даних про планові та аварійні відключення послуг КП «Харківводоканал», КП «Харківські теплові мережі» та КСП «Харківгорліфт».
Користувачу Чат-боту, вже не треба тривалий час очікувати «з’єднання з оператором» для отримання інформації про відключення холодної та гарячої води, опалення, внутрішньобудинкового електропостачання та ліфтового господарства, цю інформацію він отримує у свій смартфон.
Масове запровадження цього сервісу вигідно як комунальним підприємствам так і мешканцям міста, а саме:
- оператори диспетчерської служби «1562», не будуть витрачати час на надання консультацій по телефону, що призведе до зменшення часу очікування заявника на лінії;
- працівники комунальних підприємств міста не будуть розпиляти зусилля на обробку заявок, роботи по яким вже ведуться, та будуть витрачати цей час для усунення реальних проблем;
- зменшиться кількість зайвих заявок, що надаються через веб-ресурси, які також відбирають час операторів диспетчерської служби «1562» та працівників комунальних підприємств.
В перші 5 діб більше 10 000 харків’ян підписалися на Telegram-Чат-бот «Kharkiv1562» та почали спілкуватися з містом без посередників у вигляді диспетчерських служб.
Функціонал Чат-боту буде постійно доопрацьовуватися та розширюватися, в тому числу на підставі ваших пропозицій.
А ти вже зробив свій крок у смарт-майбутнє, підписався на Telegram-Чат-бот «Kharkiv1562»?