Уже в лютому цього року жителі міста можуть звернутися до міської диспетчерської служби «1562» безпосередньо з мобільних номерів трьох операторів зв'язку - Водафон, Київстар та Лайфселл.
Для забезпечення такої можливості мобільними операторами отримані відповідні дозволи на використання в Харкові короткого номера 1562, а фахівцями КП «МІЦ» забезпечений прийом вхідних дзвінків від операторів мобільного зв'язку.
Звертаємо вашу УВАГУ, що дзвінки на короткий номер 1562 з мобільних номерів Водафон і Київстар будуть БЕЗКОШТОВНІ, а Лайфселл - ПЛАТНІ, згідно з умовами тарифу оператора.
Зараз оператори диспетчерської служби за добу приймають від 1,5 до 6 тисяч звернень. А з початку роботи служби було прийнято загалом понад 8 мільйонів звернень.
Класифікація операторами звернень та оперативна передача заявок відповідним виконавцям дозволяє прискорити вирішення комунальних проблем і усунення аварійних ситуацій, а також виявити недоліки в роботі комунальних служб. Результати та якість виконання заявок постійно перевіряється контрольно-аналітичним відділом Харківської міської ради.