Новини за 14 вересня 2020

  • В місті почав функціонувати Чат-бот за напрямком інформування населення щодо припинення постачання послуг.
     
    14 вересня 2020, 10:34
    З метою покращення комунікації між мешканцями м. Харкова та міською владою в 2007 році було створено Міську диспетчерську службу «1562». За ці роки служба стала незамінною помічницею харків'янам у вирішенні їх житлово-комунальних питань. Служба «1562» приймає понад 1 мільйон заявок на рік і миттєво передає їх виконавцям послуг.
    Останнім часом дедалі популярнішими стають соціальні мережі та онлайн-месенджери. А одним з останніх трендів стали Чат-боти.
    За дорученням Харківського міського голови комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» створений і вже доступний в тестовому режимі новий Telegram-Чат-бот міської диспетчерської служби «1562» t.me/Kharkiv1562Bot (https://t.me/Kharkiv1562Bot).
     
    Далі
    • Теґи:
    • теґів немає.
назад
    Номер для дозвону в службу: 1562 - зі стаціонарних та мобільних