Довідка по роботі з сайтом "Харківська міська диспетчерська служба 1562"

Загальні питання.

Харківська міська диспетчерська служба створена на підставі розпорядження Харківського міського голови від 29.12.2006 року № 3421 «Про створення «Диспетчерської служби «062» у складі комунального підприємства «Міський інформаційний центр». На даний час, розпорядженням Харківського міського голови від 11.09.2019 № 119 «Про внесення змін до розпорядження Харківського міського голови від 29.12.2006 року № 3421 «Про створення «Диспетчерської служби «062» службу перейменовано в диспетчерську службу «1562».

Диспетчерська служба «1562» створена з метою безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109/2008, а також з метою подальшого удосконалення системи роботи зі зверненнями громадян.

Для зручності мешканців та гостей міста, у разі виникнення у них будь-яких житлово - комунальних питань та проблем, було створено цілодобовий єдиний контакт-центр, а саме диспетчерську службу «1562», у яку можна звернутися з зазначених питань не зважаючи на безпосереднього надавача житлово-комунальних послуг.

Диспетчерська служба «1562» є посередницькою ланкою між заявником та безпосереднім надавачем житлово-комунальних послуг за прийнятою заявкою й жодним чином не виконує й не вирішує проблему зазначену в заявці.

Оператори диспетчерської служби «1562» приймають заявки за телефоном «гарячої лінії» 15-62, реєструють та обробляють їх відповідній базі даних, а програмно-апаратний комплекс автоматично направляє її відповідним виконавцям.

Для здійснення контролю й аналізу роботи диспетчерської служби «1562» та відповідних виконавців послуг був спеціально створений контрольно – аналітичний відділ Департаменту контролю Харківської міської ради з наданням йому спеціальних функцій.

Як зателефонувати в диспетчерську службу.

Додзвонитися в диспетчерську службу «1562» можна як зі стаціонарного, так і з мобільного телефонних апаратів, по короткому номеру 15-62.

З лютого 2019 року мешканці та гості міста можуть звернутися до диспетчерської служби «1562» безпосередньо з мобільних номерів трьох операторів зв'язку - Водафон, Київстар та Лайфселл.

Для забезпечення такої можливості мобільними операторами отримані відповідні дозволи на використання в місті Харкові короткого номера 15-62, а фахівцями КП «МІЦ» забезпечений прийом вхідних дзвінків від операторів мобільного зв'язку.

Звертаємо вашу УВАГУ, що дзвінки на короткий номер 15-62 з мобільних номерів Водафон і Київстар - БЕЗКОШТОВНІ, а Лайфселл - ПЛАТНІ, згідно з умовами тарифу оператора Лайфселл вартість 60-ти секунд розмови для Абонента  складає - 1,07 грн з урахуванням ПДВ та збору до ПФ України. Перші 12 секунд з’єднання є безкоштовними.

 Як залишити заявку з сайту.

Існують наступні способи відправки заявок з сайту. Виберіть найбільш зручний для Вас:

1. Відправка заявки без реєстрації на сайті.

Перейдіть до сторінки сайту «Подати заявку», посилання на яку знаходиться на титульному аркуші сайту або в розділі «Заявки» у верхній частині титульного аркушу сайту і заповніть всі необхідні поля.

 

2. Відправка заявки через Особистий кабінет користувача.

Перейдіть до «Особистого кабінету», після вводу адреси електронної пошти та паролю, натиснувши кнопку «Вхід» (для зареєстрованих користувачів) або пройдіть процедуру реєстрації, натиснувши кнопку «Реєстрація».

Зареєструйте свою адресу проживання у вкладці «Моя адреса № __» (реєструвати можна не більше 2-х адрес). Потім відправляйте Ваші заявки через вкладку «Заявки», натиснувши на кнопку «Подати заявку за цією адресою». В цьому випадку в заявці Ви описуєте лише суть проблеми і не вводите кожен раз адресу заново.

УВАГА!

1. Назву вулиці (проспекту, майдану, провулку, в’їзду, проїзду) необхідно вибрати зі списку, який з'явиться після того, як Ви введете не менше трьох букв її назви. Вулиці в системі відображені українською мовою. Якщо у Вас не виходить вибрати вулицю, спробуйте інші варіанти написання її назви, наприклад цифри записати словами.

2. При додаванні до заявки фото треба враховувати, що кнопка для їх розміщення зроблена у вигляді Flash компоненти, тому для її роботи необхідно встановити в браузері плагін Flash плеєра. «При додаванні до заявки фото необхідно враховувати, що кнопка для їх розміщення зроблена у вигляді Flash-компоненти, тому для її роботи необхідно встановити в браузері плагін Flash плеєра. Потрапляючи на сторінку, бачимо (знаходимо) чорний квадрат, натискаємо на нього і браузер пропонує включити плагін, якщо він є. Якщо плагіна Flash плеєра нема, треба завантажити його з мережі INTERNET».

 Як перевірити статус виконання заявки з сайту.

Щоб перевірити статус виконання заявки з сайту, Вам знадобиться перейти до сторінки сайту «Перевірити статус заявки», посилання на яку знаходиться в розділі «Заявки» у верхній частині титульного аркушу сайту.

На цій сторінці Вам потрібно ввести номер телефону, який Ви вказали при реєстрації заявки (через наш сайт), або з якого телефонували на номер 15-62 і номер заявки (номер заявки можна уточнити у оператора диспетчерської служби «1562»).

Також перевірити статус заявки Ви можете в модулі «Карта звернень в службу 1562». Звертаємо Вашу увагу на те, що в модулі «Карта звернень в службу 1562» розміщені тільки заявки зі статусом «В роботі».

В модулі «Особистий кабінет» зареєстрованому користувачу доступна інформація по заявкам, оформленим за його адресами (не більше 2-х).

 

Карта звернень в диспетчерську службу «1562» та обліку планових та аварійних робіт.

Для чого потрібна карта.

Карта призначена для надання можливості користувачам сайту переглядати інформацію по прийнятим в роботу заявками громадян в диспетчерську службу «1562», плановим та аварійним відключенням мереж холодного, гарячого водопостачання, опалення, ліфтового господарства та внутрішньобудинкових електромереж міста.

Як перейти до карти звернень жителів в диспетчерську службу «1562».

Перехід до карти звернень жителів в диспетчерську службу «1562» Ви можете здійснити, натиснувши на посилання «Карта звернень в службу 1562», яка знаходиться на титульному аркуші сайту або в розділі «Служба 1562» у верхній частині титульного аркушу сайту.

Як знайти свою заявку на карті.

Щоб знайти свою заявку на карті, Вам знадобиться ввести номер заявки в групі «Перегляд заявок» в правому нижньому кутку модуля «Карта звернень в службу 1562» (номер заявки можна уточнити у оператора диспетчерської служби «1562»).

Як знайти свій будинок на карті.

Перейдіть до посилання «За адресою» в групі «Перегляд заявок» в правому нижньому кутку модуля «Карта звернень в службу 1562». Після переходу Вам стануть доступні поля для введення вулиці і номера будинку. Звертаємо Вашу увагу на те, що назву вулиці (проспекту, майдану, провулку, в’їзду, проїзду) необхідно вибрати зі списку, який з'явиться після того, як Ви введете не менше трьох букв назви вулиці. Вулиці в системі відображені українською мовою. Якщо у Вас не виходить вибрати вулицю, спробуйте інші варіанти написання її назви, наприклад цифри записати словами.

УВАГА!

При визначені масиву дат більше 30-ти діб позиціонування інформації на карті не проводиться.

 

Модуль «Особистий кабінет».

Даний модуль був розроблений спеціально для зручності роботи користувача з сервісами, які пропонує наш сайт. На даний момент за допомогою «Особистого кабінету» Ви можете швидко і ефективно відправляти і стежити за виконанням своїх заявок, за визначеними адресами (не більше 2-х).

УВАГА!

Скарги та звернення, переадресовані до іншого виконавця в «Особистому кабінеті» не відображаються.

 

Розділ «Планові та аварійні роботи».

Даний розділ призначений для оперативного отримання інформації, за конкретною адресою, про проведення планових та аварійних відключень мереж холодного, гарячого водопостачання, опалення, ліфтового господарства та внутрішньобудинкових електромереж міста.

Розділ «Планові та аварійні роботи» знаходиться у верхній частині титульного аркушу сайту.

Для отримання інформації необхідно: війти  в розділ, в графі «Вулиця» ввести назву вулиці (проспекту, майдану, провулку, в’їзду, проїзду), в графі «№ будинку» ввести відповідний номер будинку, за яким бажаєте отримати інформацію, натиснути на надпис «Надіслати».

УВАГА! Назву вулиці (проспекту, майдану, провулку, в’їзду, проїзду) необхідно вибрати зі списку, який з'явиться після того, як Ви введете не менше трьох букв її назви. Вулиці в системі відображені українською мовою. Якщо у Вас не виходить вибрати вулицю, спробуйте інші варіанти написання її назви, наприклад цифри записати словами.

 Розділ «Важливо!».

Знаходиться на титульному аркуші сайту та місить важливу та цікаву інформацію, наприклад:

1. Загальні дані про відключення на тепломережах, мережах зовнішнього освітлення, енерго-, газо- та водопостачання міста (за даними відповідних підприємств та організацій).

2. Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту на території міста та області (за даними Головного управління ДСНС України у Харківській області).

3. Оперативні дані щодо радіаційного фону на території міста (за даними Харківського регіонального центру з гідрометеорології).

4. Перехід на карту сайту «Харків проти наркотиків!».

 Розділ «Дороги та транспорт».

Знаходиться на титульному аркуші сайту. В даному розділі ви маєте можливість бачити усі актуальні, в розділі «На сьогодні» та заплановані, в розділі «На завтра» зміни в організації руху транспорту у місті.