Довідка по роботі з сайтом Харківської міської диспетчерської служби 1562

Як зателефонувати в диспетчерську службу.

Додзвонитися в диспетчерську службу «1562» можна як зі стаціонарного, так і з мобільного телефонних апаратів, по короткому номеру 15-62.

З лютого 2019 року жителі міста можуть звернутися до диспетчерської служби «1562» безпосередньо з мобільних номерів трьох операторів зв'язку - Водафон, Київстар та Лайфселл.

Для забезпечення такої можливості мобільними операторами отримані відповідні дозволи на використання в місті Харкові короткого номера 15-62, а фахівцями КП «МІЦ» забезпечений прийом вхідних дзвінків від операторів мобільного зв'язку.

Звертаємо вашу УВАГУ, що дзвінки на короткий номер 15-62 з мобільних номерів Водафон і Київстар - БЕЗКОШТОВНІ, а Лайфселл - ПЛАТНІ, згідно з умовами тарифу оператора.

 Як залишити заявку з нашого сайту.

Існує кілька способів відправки заявок з сайту. Виберіть найбільш зручний для Вас:

Відправка заявки без реєстрації на сайті.

Перейдіть до сторінки сайту «Оформити заявку», посилання на яку знаходиться в меню «Заявки» і заповніть всі необхідні поля.

Відправка заявки через Особистий кабінет користувача.

Спочатку зареєструйте свою адресу проживання у вкладці «Моя адреса № __» (процедура одноразова). Потім відправляйте Ваші заявки через вкладку «Заявки», натиснувши на кнопку «Подати заявку за цією адресою». В цьому випадку в заявці Ви описуєте лише суть проблеми і не вводите кожен раз адресу заново.

 УВАГА!

1. Заявка, що зроблена на сайті, вноситься в єдину міську систему диспетчерського контролю фахівцями Департаменту контролю Харківської міської ради. Алгоритм організації роботи по заявкам, зробленим з сайту та заявкам, наданим за телефоном 15-62 однаковий.

2. Назву вулиці (проспекту, майдану, провулку, в’їзду, проїзду) необхідно вибрати зі списку, який з'явиться після того, як Ви введете не менше трьох букв її назви. Вулиці в системі відображені українською мовою. Якщо у Вас не виходить вибрати вулицю, спробуйте інші варіанти написання її назви, наприклад цифри записати словами.

3. При додаванні до заявки фото треба враховувати, що кнопка для їх розміщення зроблена у вигляді Flash компоненти, тому для її роботи необхідно встановити в браузері плагін Flash плеєра. Потрапляючи на сторінку, бачимо чорний квадрат, натискаємо на нього і браузер пропонує включити плагін, якщо він є. Якщо плагіна Flash плеєра нема, треба завантажити його з мережі INTERNET.

 

Як перевірити статус виконання заявки з нашого сайту.

Щоб перевірити статус виконання заявки з нашого сайту, Вам знадобиться перейти до сторінки сайту «Перевірити статус заявки», посилання на яку знаходиться в меню «Заявки». На цій сторінці Вам потрібно ввести номер телефону, який Ви вказали при реєстрації заявки (як по телефону, так і через наш сайт) і номер заявки, який Ви отримали після її реєстрації в системі (номер заявки можна уточнити у оператора диспетчерської служби «1562»).

Також перевірити статус заявки Ви можете в модулі «Карта звернень в службу 1562». Хотілося б звернути Вашу увагу на те, що в модулі «Карта звернень в службу 1562» розміщені тільки заявки зі статусом «В роботі».

В модулі «Особистий кабінет» зареєстрованому користувачу доступна інформація по заявкам, оформленим за його адресами (не більше 2-х).

 Для чого потрібна карта звернень жителів в диспетчерську службу «1562».

Карта призначена для надання можливості користувачам сайту переглядати інформацію по прийнятим в роботу заявками громадян в диспетчерську службу «1562», в тому числі аварійним і планово-попереджувальним роботам комунальних підприємств міста.

 Як перейти до карти звернень жителів в диспетчерську службу «1562».

Перехід до карти звернень жителів в диспетчерську службу «1562» Ви можете здійснити, натиснувши на посилання «Карта звернень в службу 1562», яка знаходиться в меню «Служба 1562».

 Як знайти свою заявку на карті.

Щоб знайти свою заявку на карті, Вам знадобиться ввести номер заявки в групі «Перегляд заявок» в правому нижньому кутку модуля «Карта звернень в службу 1562».

 Як знайти свій будинок на карті.

Перейдіть до посилання «За адресою» в групі «Перегляд заявок» в правому нижньому кутку модуля «Карта звернень в службу 1562». Після переходу Вам стануть доступні поля для введення вулиці і номера будинку. Хотілося б звернути Вашу увагу на те, що назву вулиці (проспекту, майдану, провулку, в’їзду, проїзду) необхідно вибрати зі списку, який з'явиться після того, як Ви введете не менше трьох букв назви вулиці. Вулиці в системі відображені українською мовою. Якщо у Вас не виходить вибрати вулицю, спробуйте інші варіанти написання її назви, наприклад цифри записати словами.

 Для чого потрібен модуль «Особистий кабінет».

Даний модуль був розроблений спеціально для зручності роботи користувача з сервісами, які пропонує наш сайт. На даний момент за допомогою «Особистого кабінету» Ви можете швидко і ефективно відправляти і стежити за виконанням своїх заявок.

Особистий кабінет буде постійно вдосконалюватися і незабаром ми плануємо ввести через нього підписку на новини, статті та такі важливі події, як оновлення тарифів або здійснення планових та аварійних робіт на Вашу адресу.

 Для чого потрібен модуль «Планові та аварійні роботи».

Даний модуль призначений для оперативного отримання інформації, за конкретною адресою, про проведення планових та аварійних відключень на системах централізованого опалення, холодного та гарячого водопостачання, водовідведення, ліфтового господарства.

Модуль знаходиться в графі «Служба 1562». Для отримання інформації необхідно: війти  в розділ «Планові та аварійні роботи», в розділі «Вулиця» ввести назву вулиці (проспекту, майдану, провулку, в’їзду, проїзду), в розділі «№ будинку» ввести відповідний номер будинку, за яким бажаєте отримати інформацію, натиснути на надпис «Надіслати».

УВАГА! Назву вулиці (проспекту, провулку, в’їзду) необхідно вибрати зі списку, який з'явиться після того, як Ви введете не менше трьох букв її назви. Вулиці в системі відображені українською мовою. Якщо у Вас не виходить вибрати вулицю, спробуйте інші варіанти написання її назви, наприклад цифри записати словами.