Новини

Прийом заявок диспетчерською службою 1562 з мобільних номерів
20 лютого 2019, 18:00

Уже в лютому цього року жителі міста можуть звернутися до міської диспетчерської служби «1562» безпосередньо з мобільних номерів трьох операторів зв'язку - Водафон, Київстар та Лайфселл.

Для забезпечення такої можливості мобільними операторами отримані відповідні дозволи на використання в Харкові короткого номера 1562, а фахівцями КП «МІЦ» забезпечений прийом вхідних дзвінків від операторів мобільного зв'язку.

Звертаємо вашу УВАГУ, що дзвінки на короткий номер 1562 з стаціонарних та мобільних номерів Водафон і Київстар будуть БЕЗКОШТОВНІ,  а для абонентів ЛАЙФСЕЛЛ - платні: тарифікація починається з 12 секунди, вартість з’єднання 0,00 грн,  хвилина розмови 1,01 грн з ПДВ без ПФ, додатково утримується збір до ПФ розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.

Зараз оператори диспетчерської служби за добу приймають від 1,5 до 6 тисяч звернень. А з початку роботи служби було прийнято загалом понад 8 мільйонів звернень.

Класифікація операторами звернень та оперативна передача заявок відповідним виконавцям дозволяє прискорити вирішення комунальних проблем і усунення аварійних ситуацій, а також виявити недоліки в роботі комунальних служб. Результати та якість виконання заявок постійно перевіряється контрольно-аналітичним відділом Харківської міської ради.

Версия для печати

Последние новости

назад