Новини

Депутати міськради ознайомилися з роботою «Прозорого офісу»
20 березня 2019, 17:02

 До Центру надання соціальних послуг «Прозорий офіс» Київського району за два роки його роботи надійшло близько 300 тис. звернень харків'ян.

 

 Про це сьогодні, 20 березня, повідомили на виїзному засіданні постійної комісії з питань соціального захисту та охорони здоров'я Харківської міської ради.

 
Депутати відвідали фронт-офіси, де надаються послуги Пенсійного фонду та управління праці і соціального захисту населення, залу обробки документів, архів та ознайомилися з роботою центру в цілому.
 
Як повідомила заступник начальника управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Київського району Галина Горбенко, за два роки роботи районний «Прозорий офіс» прийняв 120 тис. звернень з пенсійних питань і 180 тис. - з соціальних. В середньому щодня центр відвідують понад 800 осіб. Найбільш популярні послуги - оформлення житлових субсидій, допомога переселенцям, перерахунок пенсій, призначення різних видів соціальної допомоги. На обслуговування однієї людини йде 12 хвилин.
 
«Цього року збільшилася кількість звернень від чорнобильців у зв'язку з перереєстрацією посвідчень. Також збільшилася кількість учасників бойових дій в зоні АТО. Всього в районі зареєстровано 900 осіб цієї категорії, з них за пільгами звернулося 600», - зазначила Галина Горбенко.
 
Також депутати відвідали Центр надання адміністративних послуг Київського району, який знаходиться в цій же будівлі. Директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська розповіла про його роботу і повідомила, що з завтрашнього дня в районних ЦНАП надаватимуться нові послуги - розірвання шлюбу, зміна імені, внесення змін до актових записів.
 
Підбиваючи підсумки виїзного засідання, заступник міського голови Світлана Горбунова-Рубан зазначила, що за рахунок продуманої організації процесу і високої автоматизації роботи в центрах надання послуг вдалося домогтися високого рівня обслуговування громадян.
 
«Але життя не стоїть на місці, і щодня ми стикаємося з новими викликами. Сьогодні ви бачили, як багато людей прийшло до центру з пенсійними питаннями. Людей хвилюють нові розміри пенсій, монетизація субсидій. Ми створили для харків'ян нові умови і можливості, але є ще питання, які треба вирішувати як можна швидше і делікатніше. Ми намагаємося з усім оперативно справлятися», - зазначила Світлана Горбунова-Рубан.
 
Версія для друку
  • Теґи:
  • теґів немає.
назад
    Номер для дозвону в службу: 1562 - зі стаціонарних та мобільних